12 Mart 2014 Çarşamba

Üşüyormusun?

Kar yağıyor dışarıda biliyor musun? Hissedebiliyor musun? Üşüyor musun? Gideli o kadar çok olmadı daha.Bir ben biliyorum.Onlarca yıl oldu o kadar. Ayakların hep üşürdü yorganı hem altına hem üstüne katlamak için mücadele verirdin. Kıvrılırdın yatağın içinde der top olurdun.Sen öyle derdin der top olurum öyle yatarım ben derdin. Rüzgarı duyuyor musun? Nasıl da savuruyor karı, nasıl senin bunalmışlığına benzer bir hırçınlık üzerinde gecenin.Bir çığlık sesi kıyısından köşesinden şehrin senin şehrin o hep kaçıp ta tekrar tekrar döndüğün o şehir nasıl telleriyle, köşeden bucaktan boşluklarıyla nasıl çığlık atıyor duyuyor olmalısın.Bu saat de sende uyumazsın, kar üstünü örterken benim senin üstünü örttüğüm de yaptığın gibi bir üflemeyle tepip sonra yorganı çekiştirip içinde büzüldün mü? Yapmadım desen de inanmam muhakkak öyle bir şeyler yaşanmıştır bu gece.
Biliyorum rüzgar uyutmuyor. Beni de.Bu kadar gürültülü yağar mı kar? Sen de bu gürültü de uyuyamıyor sundur. Ee başına ekşiyip gecenin içine edecek ben de yokum yakının da.Hırçınlığını kimlere yapıyorsun şimdiler de? Varsa kuru dalları kalmış üç beş çiçeğe mi tafra yapıyorsun? Boş ver öylesine laf olsun diye sordum? Hemen mahsunlaşıp sessizleşme. Üşüyor musun? Soğuk olup bir de kar yağdı mı hep düşünürüm.Üşüyor musun?

Hiç yorum yok:

Nefesini Tut, Zaman Duracak!

Nefesini Tut, Zaman Duracak! : Bir başka zamana ait olsa "hee" demekten hoşlanacağın olaylara, senin olan, senden olan, sen olan, ...